Flâneur à Petit Fleur


Άρωμα Γαλλίας στο κέντρο της Αθήνας. Ανηφορίζοντας στην Ομήρου και έχοντας προσπεράσει το πολυαγαπημένο Goethe Institut, συναντήσαμε (η φίλη μου Ιωάννα και εγώ –δεν την έχω ψωνίσει ακόμη αρκετά ώστε να αναφέρομαι στον εαυτό μου στον πληθυντικό) το λιλιπούτειο καφέ Petit Fleur. Δοκιμάσαμε Cappuccino Fleur (ο γνωστός cappuccino ενισχυμένος με φλούδα από πορτοκάλι, κανέλα και σκούρα σοκολάτα –αν μπορούσα να τον εισπνεύσω, θα το έκανα), τάρτα και κέικ σοκολάτας, και συνιστάμε ανεπιφύλακτα. Για ονειροπόλους, ρομαντικούς, γαλλομαθείς και wannabe Αμελί.



 Στα συν ο διανθισμένος με αποσπάσματα από κλασσικά και αγαπημένα λογοτεχνικά έργα κατάλογος, η υπέροχη μουσική (από πικάπ, παρακαλώ!) και το υπερ-ευγενικό προσωπικό.

Για περισσότερες πληροφορίες (καθώς και για άλλα πολλά φανερά μυστικά της Αθήνας) πατήστε εδώ.

F.

ΥΓ: Έχω πολλά συναρπαστικά νέα από το ARK Festival, so stay tuned!




0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.