Ο Δεκάλογος της Φλανέρως.

Αρχικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω μια καλή μου φίλη για την υπέροχη μεταγραφή του ονόματος του blogg μου στα ελληνικά -πραγματικά γοητευτική!


Είμαι από τους ανθρώπους που μιλάνε πολύ αρκεί να τους δώσεις την ευκαιρία -το δικαίωμα μας ανήκει. Στην προσπάθεια μου λοιπόν να κάνω τους άλλους να γελάσουν και ίσως να με θεωρήσουν ικανή και για κάτι άλλο πέρα από το να φτιάχνω θερμιδοφόρα γλυκά με βάση το τυρί (βλ. cheesecake και tiramisu), κάνω σκέψεις δυνατά και αμπελοφιλοσοφώ πολύ (έχω και γνῶθι σαὐτόν βλέπετε). Όπως ακριβώς η Ράνια από το Singles έχει μια σειρά από θεωρίες, έτσι έχω και εγώ. 

θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας 10 από αυτές (σαφώς και δεν είναι μόνο 10!)




  1. Ντύσου και άφησε τους να αναρωτιούνται που πηγαίνεις. (Η αιώνια δικαιολογία μου για το overdressing.)
  2. Η συνομιλία με ξένους είναι θεμιτή μόνο αν είναι cute.
  3. Ο χορός είναι τρόπος έκφρασης. Εξαρτάται λοιπόν από το τι έχει να εκφράσει κανείς. Οι λάτιν χοροί, για παράδειγμα, είναι η κάθετη έκφραση των οριζόντιων επιθυμιών. Επομένως μην προσπαθήσετε να εκφράσετε ερωτική έλξη χορεύοντας το YMCA.
  4. Όταν ένας (ή μια) πρώην επιμένει να σας ενοχλεί δεν είναι επειδή εσείς δεν του έχετε κάνει αρκετά σαφές ότι δεν ενδιαφέρεστε. 12 στις 10 περιπτώσεις είναι επειδή είναι ηλίθιος.
  5. Η θετική ενέργεια ανακυκλώνεται όπως ακριβώς και τα γυάλινα μπουκάλια μπύρας. Γι'αυτό ότι ενέργεια εκπέμπετε στο σύμπαν σας επιστρέφεται. 
  6. Δεν έχει σημασία το πόσο αθεράπευτα χαζορομαντικός είσαι, αρκεί να έχεις το θάρρος να το παραδεχτείς.
  7. Μην εμπιστεύεστε άντρες που κρατάνε βελούδινα κουτάκια και γονατίζουν. Συνήθως κάνουν απελπιστικά ανόητες ερωτήσεις.
  8. Να θυμάσαι ότι η τύχη του ανθρώπου βρίσκεται στα χέρια του και ότι αν κάποτε την αφήνει να του ξεγλιστρήσει, αυτό γίνεται από τη δειλία του περισσότερο παρά από την ανικανότητα του. (Αυτό είναι της μαμάς Φλανέρως, αλλά το εκτιμούμε βαθύτατα. Ας ελπίσουμε ότι δε θα ζητήσει πνευματικά δικαιώματα.)
  9. Όπως μερικές φορές είμαστε λυπημένοι χωρίς να έχουμε πλήρη συναίσθηση του γιατί, έτσι δικαιούμαστε ορισμένες μέρες να χαιρόμαστε και να χαμογελάμε χωρίς ιδιαίτερο λόγο (ο επόμενος που θα πει ότι είμαι ερωτευμένη θα φάει σκαμπίλι!)
  10. Για όσους/ες μαγειρεύετε: Υπάρχει ένας  νόμος της φυσικής που υπαγορεύει στα καρότα που τρίβουμε για σαλάτα λάχανο-καρότο να διασκορπίζονται σε όλο το δωμάτιο. Σαφώς για λόγους εκδίκησης.
    F. 

     


0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.