Corfu, 12 Points!

"Τι εννοείς ο Καραγάτσης πρέπει να μείνει πίσω;Και όταν λες δεν έχεις χώρο για τη γλάστρα;"

Αυτές ήταν οι απορίες μου στις 12 το βράδυ της Πέμπτης, όταν με το μπαμπά μου φορτώναμε το αυτοκίνητο για τη μεγάλη μετακόμιση (yes!) στην Κέρκυρα.Και ναι,τόσο η συλλογή μου από έργα του προαναφερθέντα συγγραφέα όσο και η γλάστρα που μου έκαναν δώρο για το νέο (διπλό yes!) -φοιτητικό πλέον- σπίτι μου θα παραμείνουν στην Αθήνα μέχρι νεωτέρας. Όσα τελικά κατάφεραν να χωθούν στο οικογενειακό μας αυτοκίνητο έχουν πάρει πια τη θέση τους σε αυτό που πριν από 24 ώρες έμοιαζε με αποθήκη. Για να παραφράσω τον Σάκη -ένας είναι και όλοι ξέρετε για ποιον μιλάω- χρειάστηκε κουβάλημα,τρίψιμο και ιδρώτας. Αλλά άξιζε.

Και τώρα είμαι πλέον επίσημα εγκατεστημένη στη πόλη με τις 80 φιλαρμονικές(!) και τα διπλάσια παγωτατζίδικα-σοβαρά περπατήστε μέχρι τη Σπιανάδα και θα συναντήσετε Cremeria Vienna,Δωδώνη,παγωτομάνια,Häagen-Dazs και δύο τουλάχιστον τοπικά ζαχαροπλαστεία-παγωτατζίδικα με γεύσεις που κάνουν το μυαλό να αιωρείται- παγωτό Kinder Bueno κανείς; Σοβαρά,προς στιγμήν νόμισα ότι περπατάω και πάλι στα ονειρικά σοκακια της Ρώμης..

Για έναν εξαιρετικά παρατηρητικό περιπατητή σαν εμένα τίποτα δεν περνάει απαρατήρητο. Γι'αυτο και θα ξεχωρίσω μερικά "σημεία" σχετικά με την πόλη της Κέρκυρας:

  1. Με έναν μαγικό τρόπο όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Λιστόν.Γι'αυτό μην ανησυχείτε,ακόμα και αν χαθείτε στα καλντούνια ενώ είσαστε καθ'οδον για καφέ αργά ή γρήγορα θα φτάσετε.
  2. Η θέα από την κορυφή του παλιού κάστρου είναι απλά μαγευτική!Μολονότι ανέβηκα βρίζοντας (συγγνώμη μαμά) 2.000.000.000 σκαλοπάτια μέχρι να φτάσω η θέα με αποζημίωσε, καθώς είδα όλη την πόλη από ψηλά.
  3. Στο κτίριο της σχολής μου (ΤΞΓΜΔ για τους μυημένους) δεν έχουμε σήμα. Και όταν έχουμε δεν είναι ελληνικό οπότε ετοιμαστείτε για τρελές χρεώσεις αν κάνετε το λάθος να τηλεφωνήσετε από εκεί.
  4. Ο καφές κοστίζει λιγότερο απ'ότι στην Αθήνα ενώ οι τσίχλες περισσότερο.
  5. Η φοιτητική λέσχη είναι στον ίδιο χώρο με το Ψυχιατρείο.Ενδιαφέρον.*
  6. Τα πράγματα κυλάνε αργά.Χαλαρά όπως λέμε και στο χωρίο μου.Ναι,αυτό με το άσπρο κτιριάκι στην παραλία.
  7. Μα γιατί οι Κερκυραίες να είναι τόσο κοκέτες;Και οι μη Κερκυραίες (φοιτήτριες) επίσης;
  8. Τα μονόχρωμα μώβ ποτήρια μου είναι πλέον πουά.(Να τι γίνεται όταν αφού πλύνεις τα ποτήρια σου στην Κέρκυρα δεν βιαστείς να τα σκουπίσεις.Άλατα....)
  9. ....και υγρασία.Αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω και ένα άτομο σ'αυτή την πόλη που σηκώνεται με το που χτυπάει το ξυπνητήρι του.Η υγρασία σε κάνει ένα με το στρώμα/πανωσέντονο/κατωσέντονο/μαξιλάρι/κουβερλί/πυτζάμα.
  10. Το κλασσικό σύστημα στεγνώματος των πλυμένων που όλοι έχουμε θαυμάσει στο "Περί Ανέμων και Υδάτων" -και σε άλλα πλέον κλασσικά και στο-νησι-γυρισμένα έργα της μικρής οθόνης. Αν ισχύουν αυτά που ακούω -ότι δηλαδή το φθινοπωρό-χειμώνα βρέχει χωρίς σταματημό- τότε τα δικά μου θα παραμείνουν μάλλον διακοσμητικά.
  11. Παραφράζοντας τον τίτλο του τραγουδiού "Love Is In The Air" ,στην Κέρκυρα ισχύει μάλλον το "Music Is In The Air" καθώς με τις προαναφερθείσες 80 φιλαρμονικές και τους ερμμ....πολυάριθμους φοιτητές του τμήματος μουσικών σπουδών, η ζωη μας αποκτά 24ωρο soundtrack.
  12. Τα ερωτεύσιμα καλντούνια.Ναι, εκείνα τα στενά πλακόστρωτα δρομάκια που στις Κυκλάδες τα λένε καλντερίμια. Πολύ γραφικά και άνετα χάνεσαι μέσα τους, για να καταλήξεις αργά ή γρήγορα στο Λιστόν (δες σημείωση 1)
F.


*Προσωπικά το παρατήρησα αφού μπήκα στην κοινή αυλή τους και το αντιλήφθηκα επειδή περπατώντας προς στο κτίριο όπου βρίσκεται η Λέσχη είδα βανάκια της κλινικής. "Ωραία",σκέφτηκα μέσα μου,"τώρα ο κύριος στη είσοδο θα νομίζει ότι ήρθα να παραδoθώ οικειοθελώς".(αστειάκι)

0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.